Office style 2012: dierenprint /-vacht




De afgelopen weken heb ik de fashiontrends van 2012 en de looks van mijn collega's eens goed bekeken. Op deze manier ontdekte ik, dat mijn collega's de mode musthaves van 2012 eigenlijk al veelvuldig dragen. De dierenprint/dierenvacht is bijvoorbeeld helemaal hip in 2012. In de collecties van ondere andere Michael Kors, Roberto Cavalli en Altazurra zijn slangenprints, luipaardprints en bontvestjes te zien. 
Bij mij op kantoor is deze trend inmiddels al goed opgepakt door diverse collega's. Enkele collega's hebben zelfs een outfit aan die exact matcht met de outfit van de catwalk. 
Kijk maar eens naar deze foto's en oordeel zelf.
Zijn zij trendy of niet? Ik vind van wel....

Foto 1. Runway look - Yigal Azrouel Fall 2012
Foto 2. Philip Lim - Resort 2012
Foto 3. Bebe Black Fall 2012
Foto 4. Michael Kors Fall 2012

Bron foto's catwalk: style.com/ vogue.com

Mooi-Hip-Cool is te volgen via Twitter en Bloglovin
Email: mooihipcool@gmail.com



Reacties

Populaire posts