Haar inspiratie



Ik moet zeggen dat ik zelf niet zo heel creatief ben, wat mijn kapsel betreft. Vaak draag ik mijn haar los, in een staart of in een half staartje. Mijn goede voornemen voor deze lente is om wat meer variatie in mijn kapsel aan te brengen. Bovenstaande voorbeelden dienen hierbij als inspiratie. Wellicht ook voor jou?;-)
Afgelopen weekend heb ik kapsel 2 al "gedragen".  (trots haha!)


Bron:
Foto 1 - Pinterest
Foto 2 - Pinterest
Foto 3 - Glamour
Foto 4 - Weheartit
Foto 5 - Whimsicalwonderlandweddings
Foto 6 - Lovelybylucy

Meer kapselinspiratie vindt je op mijn pinterest.

Reacties

  1. Leuke post, ik probeer de laatste tijd ook wat meer verschillende dingen met mijn har te doen. Dus bedankt voor het leuke artikel vol inspiratie :)

    xx Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts